کاتالوگ الکترونیکی و مالتی مدیا

کاتالوگ الکترونیکی و نرم افزار های مالتی مدیا

حتمآ با کاتالوگها و بروشورها آشنا هستید اگر فروشگاهی دارید برای آنکه مشتریان شما بتوانند در یک نگاه محصولات و سابقه شما را ببینند هزینه های گزافی را صرف چاپ و تکثیر کاتالوگ کرده اید.

کاتالوگهای چاپی حاوی اطلاعاتی مبتنی بر تصاویر و متن بوده و از دیگر امکانات از جمله کلام ، موسیقی و فیلم نمی توان استفاده نمود و همین مورد باعث می شود که کل کاتالوگ شما یا خوانده نشود و یا مشتریان شما از تمرکز بر آنها بگذرند. حال آنکه کاتالوگهای الکترونیکی دارای قابلیت استفاده از تمامی امکانات سمعی و بصری می باشد.
شما می توانید به وسیله کلام و یک موسیقی متن و فیلم مراحل تولید محصولات خود را به صورت جذابی برای مخاطب به نمایش بگذارید و به جای صفحات متعدد کاتالوگهای چاپی به وسیله یک دسته بندی مناسب محصولات خود را به نمایش بگذارید. می توانید از افکتها و جلوه های ویژه برای نمایش محصولات خود استفاده کنید و از همه مهمتر امکان دسترسی سریعتر به اطلاعات مورد نظر مشتری را فراهم سازید.

کاتالوگ الکترونیکی و مالتی مدیا

در اینجا به مقایسه کاتالوگهای چاپی و کاتالوگهای الکترونیکی می پردازیم:

  • هزینه طراحی و تولید کاتالوگهای الکترونیکی به مراتب پایین تر از کاتالوگهای چاپی می باشد.
  • کاتالوگهای الکترونیکی چون بر روی CD تکثیر می شوند راحتتر حمل می شوند و عمر بیشتری نیز دارند.
  • کاتالوگهای الکترونیکی از گرافیک و رنگینه ی به مراتب بالاتری برخوردارند.
  • در آنها می توان از صوت و تصویر نیز استفاده کرد.

شما می توانید به وسیله کاتالوگهای الکترونیکی محصولات و یا خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید و برای ارائه مطالب و اطلاع رسانی در موردی خاص حتی در سطوحی عمومی استفاده کنید و تفاوتهای آنها را در انتقال مطالب نسبت به کاتالوگهای چاپی لمس کنید

 

    آدرس

    تهران - آیت الله حکیم به سمت غرب - بین بلوار جوانمردان و خروجی میدان دهکده - شهرک اندیشه شمالی - پلاک 4 - واحد 24

    تلفن

    44122412 - 21 - 98+

    ایمیل

    info@ago.ir

    سبد خرید