بانک اطاعات تصویری

بی شک عصر ما عصر اطلاعات و ارتباطات است و با پیشرفت فن آوری اینترنت و کامپیوتر نیاز به نگهداری اطلاعات به مراتب اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه حتی برای کسب اطلاعات هزینه هم پرداخت می شود پس داشتن یک بانک اطلاعاتی خود سرمایه ای اجتناب ناپذیر.

جدا از نحوه نگهداری اطلاعات و امنیت آن نمایش اطلاعات است. نحوه دسترسی به اطلاعات بانکهای اطلاعاتی برای عموم میسر نبوده و ما باید به وسیله برنامه نویسی این امکان را برای عموم تسهیل سازیم. این نرم افزارها اطلاعات مورد نظر کاربران را از درون پایگاه داده واکشی کرده و نمایش می دهند.

بانک اطلاعاتی تصویری

تا چندی پیش تنها می شد اطلاعات متنی و نهایتآ تصاویر را از بانکهای اطلاعاتی به نمایش گذاشت همچنین محیط نمایش اطلاعات فاقد گرافیکی پویا به صورت بسیار ساده و خسته کننده ای بود.

حال ما مفتخریم به عنوان اولین شرکت در کشور با استفاده از تلفیق بانکهای اطلاعاتی و نرم افزارهای مالتی مدیا اطلاعات را به صورت بسیار جذابی به نمایش بگذاریم و حتی می توانیم اطلاعات را در قالب فیلم و یا صوت نیز ذخیره و بازیابی کنیم.

به طور کلی می توان گفت این امکانات نوعی کاتالوگ الکترونیکی با قابلیت مدیریت داده ها می باشد. یعنی شما مانند وب سایتهای دینامیکی می توانید محصولات اطلاعاتی خود را به وسیله نرم افزار مدیریت محتوی به روز کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. شما می توانید به وسیله کاتالوگهای الکترونیکی محصولات و یا خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید و برای ارائه مطالب و اطلاع رسانی در موردی خاص حتی در سطوحی عمومی استفاده کنید و تفاوتهای آنها را در انتقال مطالب نسبت به کاتالوگهای چاپی لمس کنید.

    آدرس

    تهران - آیت الله حکیم به سمت غرب - بین بلوار جوانمردان و خروجی میدان دهکده - شهرک اندیشه شمالی - پلاک 4 - واحد 24

    تلفن

    44122412 - 21 - 98+

    ایمیل

    info@ago.ir

    سبد خرید